Subject: Liiklusmärkide paigaldamise loa taotlus
From: "Ardi Roosimaa - Restate" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 15:47:20 +0300

Tere,

Käesolevaga edastame teenusest teavitavate liiklusmärkide paigaldamise loa
taotluse.

Lugupidamisega,

Ardi Roosimaa

Projektijuht

Luige Ärikeskus OÜ

Ardi Roosimaa
Nõukogu liige

(+372) 504 8098
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://restate.ee/> restate.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.